Societat

Les línies R-2 nord, R8 i R11 funcionen aquest dimecres al 50% i amb reforç d'autocar

La incidència es conseqüència del robatori de cables de coure que ahir va patir Rodalies

Les línies R2, R8 i R11 de Rodalies de Barcelona afectades des d'ahir a la matinada pels danys causats per un robatori de cable de coure en la Bifurcació de Mollet (Barcelona), funcionen avui al 50% i amb reforç d'autocars.

Aquesta incidència provoca la limitació de la capacitat en aquestes línies, ja que els combois han de circular més a poc a poc perquè no poden utilitzar els sistemes automàtics de comunicació, fet que ha obligat a reestructurar el servei mentre es procedeix a la reposició dels elements afectats per aquesta incidència, que pot durar diversos dies.

Adif i Renfe han establert un pla especial de transport per reduir les afectacions als 60.000 viatgers que de mitjana utilitzen cada dia les línies R2, R8 i R11 i facilitar la seva mobilitat.

La Línia R2 Nord (Sant Celoni-Aeroport per Granollers Centre) s'ha dividit en dos sublínies: Sant Celoni-Granollers-Gavà i Aeroport-Sant Andreu Comtal, per cadascuna de les quals que circulen avui dos trens per hora i sentit.

A més, s'ha reforçat l'oferta amb un servei complementari d'autocars directes a Barcelona Sant Andreu Arenal des de Granollers Centre, Mollet Sant Fost, Montmeló i La Llagosta (i en sentit contrari).

A Sant Andreu Arenal els viatgers disposen de trens de Rodalies de les línies R3 i R4, així com els serveis de Metro i autobús.

La Línia R8 (Martorell-Granollers Centre per Cerdanyola UAB) es cobrirà amb el servei habitual de tren entre Martorell i Cerdanyola Universitat, mentre que el trajecte Cerdanyola Universitat-Granollers Centre, haurà servei alternatiu per carretera.

Per la Línia R11 (Portbou-Barcelona per Girona) circulessin dos trens per hora i sentit.

Els viatgers de Montcada poden utilitzar les estacions de les línies R3 i R4 per arribar a Barcelona.

Per informar i orientar als clients, Renfe i Adif han reforçat el servei d'atenció al client amb 50 persones a les estacions afectades, on a més, des de primera hora es poden consultar els horaris orientatius dels serveis establerts.

Des de primera hora, també s'informa als viatgers mitjançant megafonia de trens i estacions, @rodalies, app de Rodalies, les pàgines webs www.rodaliesdecatalunya.cat i www.adif.es i el telèfon 900 41 00 41.

Sign in. Sign in if you are already a verified reader. I want to become verified reader. To leave comments on the website you must be a verified reader.
Note: To leave comments on the website you must be a verified reader and accept the conditions of use.