estats units
La campanya de Harris compra 90 milions de dòlars més en anuncis
Els demòcrates han passat a l’ofensiva coincidint amb una reducció de la presència del candidat republicà als mitjans
La campanya presidencial de la demòcrata Kamala Harris ha anunciat aquest dimecres una compra d’espais per a anuncis electorals en mercats clau per valor de 90 milions de dòlars per al que queda d’agost.
“Aquesta compra de mitjans pagats es dirigirà als votants de tots els estats clau i ampliarà l’abast de la campanya a mercats on la campanya de (Donald) Trump està reduint la seva presència en mitjans”, han assegurat fonts de la campanya en un comunicat.
Entre aquests mercats destaquen Toledo i Youngstown (Ohio), Alpena (Míchigan), Marquette (Wisconsin) o Erie (Pennsilvània).
La inversió a Ohio demostra que els demòcrates han passat a l’ofensiva en les últimes setmanes des de l’elecció de Harris com a candidata tractant de competir en estats que els republicans donen per guanyats.
Els anuncis buscaran aprofundir en la història personal de Harris i a marcar un contrast amb l’expresident i candidat republicà, Donald Trump.
D’acord amb la campanya, els anuncis s’inclouran en espais d’“alt impacte” en emissions locals, per cable, en línia, plataformes digitals i en programes no polítics com ‘The Bachelorette’, ‘Big Brother’, ‘The Daily Xou’, ‘Love & Hip hop: Atlanta’ i ‘The Simpsons’.