Societat

japó

El principal fabricant nipó de bolquers per nadons reorienta el mercat als adults

La població del Japó és una de les més envellides a escala global

Un dels fabricants de bolquers més importants del Japó ha anunciat que deixarà de produir bolquers per a nadons per centrar-se en el mercat dels bolquers per a adults, després d’una forta caiguda de la demanda. La companyia, el més important productora de cel·lulosa i paper del Japó, fabricava fins ara uns 400 milions de bolquers per a nadons a l’any pel mercat nipó, molt per sota dels 700 milions de 2001.

Oji Holdings és l’última empresa del sector en fer aquest pas en país amb la població cada vegada més envellida i amb la taxa de natalitat en mínims històrics. El 2011, el principal fabricant de bolquers del Japó, Unicharm, va informar que les seves vendes de bolquers per a adults havien superat les dels nadons. El mercat de bolquers per a adults, segons informa la cadena britànica BBC, ha anat creixent en els darrers anys al Japó. El país asiàtic compte amb una de les poblacions més envellides del món. Més del 10% dels japonesos superen els 80 anys i un 29,1% tenen més de 65 anys, segons dates publicades pel govern nipó el setembre passat.

Sign in. Sign in if you are already a verified reader. I want to become verified reader. To leave comments on the website you must be a verified reader.
Note: To leave comments on the website you must be a verified reader and accept the conditions of use.