Cauen un 59% els ingressos publicitaris de Twitter als Estats Units
Es va desplomar respecte a l’any amb aquests números preocupants del mes d’abril, però per aquest mes la companyia preveu la mateixa tendència
Els ingressos publicitaris de Twitter als Estats Units estan caient en picat i ja són un 59% inferiors als de l’any passat. Aquestes són dades a les quals ha tingut accés el diari The New York Times i que ha recollit Efe. Aquest 59% menys es va produir de l’1 d’abril a la primera setmana de maig, quan va guanyar 88 milions de dòlars (82,43 d’euros), una quantitat molt per sota de l’anterior propietat, abans que l’adquirís el magnat Elon Musk. Però les previsions de la companyia són d’una davallada del 56% d’ingressos en publicitat aquest mes en territori nord-americà. És a dir, la tendència negativa només millora lleugerament.
Cal tenir en compte que la publicitat representava més del 90% dels ingressos abans que Musk arribés. L’efecte produït pel controvertit propietari va provocar una retirada en cadena de publicitat per part d’empreses com General Motors o Volkswagen.
Musk va afirmar al maig que aquest any assoliria els 3.000 milions de vendes, molt per sota dels 5.100 milions del 2021. Segons el fons d’inversió Fidelity, la companyia està valorada actualment en 15.000 milions de dòlars, si bé el preu de compra va ser de 44.000. El ric sud-africà amo de Tesla ja va sostenir el març que Twitter valia la meitat del que li va costar: 20.000 milions.