Serveis

transports

Suspesos dos trens d’Ouigo amb 2.000 passatgers i endarrerit un altre amb 1.000 més

Un problema amb el tancament d’una porta ha desencadenat l’incident

L’avaria aquest divendres d’un comboi de la companyia Ouigo que cobria la línia d’alta velocitat Barcelona-Madrid ha obligat a endarrerir més de tres hores el viatge d’un d’ells amb 1.015 passatgers i a suspendre el viatge de dos trens més, que sumaven 2.000 viatgers més, ha informat la companyia francesa en un comunicat.

La companyia assenyala que el tren del trajecte Ouigo 06501, amb sortida d’Atocha a les 10 del matí amb destinació a Barcelona i 1.015 passatgers a bord, ha sortit amb una hora de retard de Madrid per problemes detectats en una porta que no tancava bé.

El tren ha quedat estacionat més de dues hores a l’estació de Saragossa per la mateixa incidència, des d’on dos combois han traslladat finalment els passatgers fins a Barcelona, segons la companyia.

Segons testimonis presencials, tretze dels passatgers que esperaven a Saragossa la reparació del tren han pujat sense bitllet a un altre de la companyia Renfe que circulava cap a Barcelona.

L’avaria d’aquest tren ha suposat la cancel·lació del comboi Ouigo 06740, amb sortida prevista a les 13.40 hores des de Barcelona i arribada estimada a Atocha a les 16.20 hores, amb 970 passatgers i, al seu torn, el trajecte de tornada, el viatge numerat com 06571, amb sortida a les 17:20 hores des de Madrid i arribada a la capital catalana a les 19:50, amb 973 viatgers més.

Ouigo afirma al comunicat que, “en compliment amb la seva política de compensació, els viatgers afectats rebran” la corresponent compensació, que serà de l’import íntegre en el cas del tren que ha arribat amb retard i del dos-cents per cent del cost del bitllet en el cas dels viatgers els trens dels quals han estat suspesos.

Sign in. Sign in if you are already a verified reader. I want to become verified reader. To leave comments on the website you must be a verified reader.
Note: To leave comments on the website you must be a verified reader and accept the conditions of use.