Economia

CaixaBank llança un nou propòsit de marca

La nova línia comunicativa neix arran de la integració amb Bankia

Vol posar l’èmfasi en la proximitat a la societat

CaixaBank ha posat en marxa el seu nou propòsit de marca: “Estar a prop de les persones per a tot allò que importa.” Aquest llançament vol posar l’accent en el compromís de proximitat amb la societat i amb tots els seus grups d’interès, començant pels clients; reforça la seva cultura corporativa, i està alineat amb el seu pla estratègic per al període 2022-2024, anunciat al maig.

L’entitat ha decidit definir aquest nou propòsit de marca una vegada culminada la integració amb Bankia, operació que l’ha consolidat com a primer grup financer a Espanya. Arran d’aquesta definició el seu leitmotiv passa a ser Tu i jo. Nosaltres, com a reflex del compromís d’estar a prop de les persones i de la societat. L’entitat vol ser propera no sols de manera física sinó, sobretot, de manera personal, ja sigui per canals presencials o digitals, i oferir solucions a mida, en funció de les necessitats i la situació de cadascú.

Per fer-ho, CaixaBank dona valor al fet de tenir l’equip més ampli i la xarxa d’oficines més gran de l’Estat, amb presència en 2.234 municipis; una estructura de 13.000 caixers, 17 rutes d’ofimòbils que donen servei a més de 600 municipis, i nombroses fórmules d’atenció remota i digital. El Grup CaixaBank també remarca la seva sensibilitat amb les persones més vulnerables, amb propostes com MicroBank, l’entitat de microfinances líder a Europa, o CaixaBank Dualiza.

L’atleta i la veu dels astronautes

Com a carta de presentació del seu nou posicionament, CaixaBank estrena una campanya institucional per televisió, ràdio, premsa i xarxes socials. Està protagonitzada per dues persones la història real de les quals vol simbolitzar la importància de tenir a prop a algú que pugui ser un suport fonamental en els moments clau de la vida. El primer cas prové dels JJOO de Barcelona 92, protagonitzat per l’atleta Derek Redmond, campió britànic dels 400 metres llisos i un dels grans favorits per a l’or, i el seu pare. Mentre Redmond disputava les semifinals a l’estadi de Montjuïc, va tenir una greu lesió. En lloc de retirar-se immediatament, va voler acabar la cursa. El públic es va emocionar en veure el seu pare saltar-se tots els controls de seguretat i arribar a la pista per agafar-lo del braç i ajudar-lo a arribar a la meta. La segona història de la campanya és la de Carlos González Pintado, un madrileny que als anys seixanta va aconseguir treballar a la NASA. El 1969 era responsable de la comunicació entre la base de Houston i els astronautes de l’Apollo XI i va ser la primera persona que va saber que l’home havia arribat a la Lluna.

Sign in. Sign in if you are already a verified reader. I want to become verified reader. To leave comments on the website you must be a verified reader.
Note: To leave comments on the website you must be a verified reader and accept the conditions of use.