Economia

Seat completa la producció dilluns amb nous objectius

Es proposa fabricar 6.000 vehicles més dels previstos

El grup iniciarà enguany l’acoblament del Cupra Formentor i del Seat León PHEV

Estrena un centre de formació en vehicles elèctrics

Seat reprendrà la producció dilluns, moment en què també recuperarà torns que havia aturat fa uns mesos pels problemes de subministrament que li va comportar el confinament i que també van provocar un ERTO per causes organitzatives entre el 27 d’abril i el 21 de juny que va afectar 11.000 empleats. L’automobilística ha millorat els seus objectius de cara a la pròxima temporada i espera acoblar fins a 6.000 vehicles més dels que havia calculat abans de l’estiu.

Concretament, la planta de Martorell (Baix Llobregat) reprendrà la línia de l’Audi A1 (la línia 3) amb dos torns i n’establirà sis d’addicionals en caps de setmana, de manera que els empleats treballaran cada dissabte del mes de setembre, excepte el dia 12, coincidint amb el pont de l’11 de setembre.

Abans de vacances, a Martorell la producció s’havia anat recuperant progressivament des de finals d’abril i ja s’hi acoblaven els models Ibiza i Arona, i també el León i el Cupra León. Ara es completa la producció de l’Audi A1, tal com havia anunciat la companyia.

Seat també va comunicar fa unes setmanes la intenció d’iniciar la producció del Cupra Formentor i del Seat León PHEV (elèctric) aquest mateix any. En aquest sentit, Seat invertirà uns 5.000 milions d’euros per impulsar nous models, i molt especialment per introduir l’electrificació. Fonts de Seat van explicar que en l’últim trimestre de l’any es podrien afegir més torns addicionals durant els caps de setmana com els d’aquest setembre, en funció de les necessitats de producció per la demanda de vehicles.

Formar en electrificació

En aquest context d’aposta per l’electrificació, Seat ja ha posat en marxa l’Electromobility Learning Center (ELC), un centre propi d’educació en electromobilitat de 400 metres quadrats situat al cor de la fàbrica de Martorell, on s’ofereix un programa complet sobre el vehicle elèctric dissenyat per la companyia.

L’objectiu d’aquest centre és formar els empleats en tots els aspectes relacionats amb la nova tecnologia elèctrica, la mecànica i la seguretat. En el nou espai s’imparteix formació a tota la plantilla, amb sessions per donar a conèixer la tecnologia híbrida i elèctrica.

Sign in. Sign in if you are already a verified reader. I want to become verified reader. To leave comments on the website you must be a verified reader.
Note: To leave comments on the website you must be a verified reader and accept the conditions of use.