Iniciatives per incentivar la venda de llibres
Els editors donen suport a les llibreries per celebrar el #SantJordiaCasa
L’editorial Comanegra ha engegat una campanya d’adopció de llibreries per donar suport als establiments que no poden obrir i celebrar el #SantJordiaCasa. La iniciativa respon a la situació d’emergència per la Covid-19 i pal·liar, en la mesura del possible, la situació “precària” del món editorial. La campanya es vehicula a través de la parada digital de Comanegra, on els ciutadans poden comprar qualsevol llibre de l’editorial i donar un 30% a la llibreria que ells escullin. El comprador elegeix si vol rebre els llibres a domicili al cap de tres o quatre dies laborables o esperar al final del confinament amb la possibilitat de tenir-los dedicats per l’autor. Els llibres es començaran a enviar a partir de dimarts.
Un euro per llibre
La campanya Llibreries Obertes ha arribat a un acord amb l’empresa de telecomunicacions Parlem per engegar una acció de difusió i publicitat de cara a Sant Jordi, que, degut a la situació actual, no es podrà celebrar el 23 d’abril als carrers. És una campanya valorada en 70.000 euros. Parlem incentivarà els lectors aportant 1 euro per cada exemplar que comprin, però els llibreters continuaran rebent el 100% del valor del llibre.